torsdag 7. april 2011

Ukjent Hortensmann med ny løyperekord!

Hoppestadlekene innledet sesongen med nesten offisielt Telemarksmesterskap på halvmaraton! Øyvind Lillehagen og Brita Cecilie Mustad var overlegne og kunne smykke seg med heder og ære etter endt konkurranse!

10 deltagere hadde funnet veien til Hoppestad og alle var ganske enige i at løypa var minst like hard som ifjor! Tommy Øvsterud hadde tatt turen fra Lunde for å delta, det står det virkelig respekt av!

Øyvind Lillehagen løp inn til ny løyperekord (1 t 19 min 3 sek) og sa følgende til redaksjonen etter målgang: "Jeg er godt fornøyd med løpet, selvom jeg syklet 3 timer tidligere idag. Løypa er hard, men jeg følte meg ganske pigg hele veien." Øyvind er tidligere sykkelproff, men viser at han ikke bare har balansen iorden på to hjul.

Britta Cecilie Mustad løp også inn til ny løyperekord på 1 t 29 min 32 sek. Vi gleder oss til å følge henne gjennom sesongen!

Hoppestadlekene gratulerer til alle som fullførte og gleder seg til ny sesong med nye debutanter og gamle travere!

Her ligger resultatene:

Her ligger det bilder:

-Fredrik

1 kommentar:

  1. Ble ny løyperekord på Brita også....Må oppdatere med de nye fantomtidene ;)

    Godt jobbet av alle!

    SvarSlett